30 maart 2013

Het "Quiz-me-Quick" Quizboek

In't kort: what you see is what you get. Veel foto's uit de onvolprezen fictiereeks, en uiteraard heel wat (al dan niet traditionele) quizvragen.
Mijn oordeel: het is een recente commerciële wet dat elke succesvolle tv-reeks gevolgd wordt door (uiteraard) de dvd-reeks met hier of daar een extra blooper of geknipte scene, maar tegenwoordig ook een boek.
Zo ook bij Quiz me Quick, de fictie-reeks uit de hoed van Bart De Pauw. Ik mocht ze wel, de reeks. Voor de dvd's zijn ze voorlopig niet aan het juiste adres bij mij, maar het boek ging er in als zoete koek.
Leuke vragen, soms onverwacht ('waar woonde het Liegebeest ook alweer ?'), soms gewoon nogal quizzy. Maar aangezien ik graag een quizje pleeg, was dit aangename lectuur voor mij.
Eindoordeel: ****

Geen opmerkingen: